Tisdag

Jag älskar det faktum att vi går mot ljusare tider. Kom på mig själv att jag bara gick och log för mig själv idag när jag & myran var ute med vagnen. Allt var bara helt vitt och solen gnistrade in mellan träden. Sjukt vackert!

Ikväll spenderar jag min tid i soffan. Raklång! Känner mig, trots att jag fått insupa lite sol idag, trött. Vet inte om det är allt "gömma nycklande" från dagens barnvaktande som tar ut sin rätt eller om jag helt enkelt behöver påfyllning i mitt järnförråd. Tänkte ta en tidigkväll men så slog det mig att det är paradise hotel ikväll så det är ju bara att slopa planerna om att komma isäng tidigt ;)

Puss/B





Kommentarer
Postat av: Emma

Oj va mammalik Tyra va där!

2014-01-23 @ 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0